Sunday 15 September 2013

Jozan lagi--

Jozan lagi--





Seronok tengok perjalanan karier jozan sekarang. Masing-masing dah membina nama dengan branding tersendiri. Masing-masing keluar dengan dan bakat yang tak tertandingi.


Masing-masing terus meningkat naik dengan jalan mereka sendiri. Peminat mana yang tak bersyukur untuk itu--


Bermati-matian mengundi mereka untuk pertandingan ini dan itu. Satu SEBAB-- nak mereka dikenali. Nak dunia tahu bakat mereka yang terlindungi.


Kini-- Nama mereka disebut-sebut sana sini. Dan sebagai peminat, aku mensyukuri tiap satu kejayaan yang mereka dah perolehi. Cumanya, aku mulai RINDU--


Akan gelagat dan aksi yang dulunya mereka selalu kongsi. Gelak tawa dan sakat menyakat yang selalu terjadi. Tak mengeluh pun. Rindu-- Cuma Rindu--


hakikatnya mereka bukan kumpulan. Dan hanya gandingan. Gandingan kerana keserasian. Gandingan kerana keselesaan. Gandingan kerana mereka kawan.


Johan dan Zizan-- Doa Iman, walau jauh mana pun kalian terpisah, moga persahabatan kalian tetap utuh macam selalu. Moga sifat kelakar Johan akan selalu ada dalam Zizan. Moga sifat manja Zizan berjangkit pada Johan.


Sayangnya aku pada kalian, aku lahirkan banyak dalam bentuk perkataan. Moga kejayaan ini tak menyebabkan kalian lupa akan kami. Moga kejayaan demi kejayaan menjadikan kalian orang yang lebih berhati-hati, lebih merendah diri.


Kami disini-- akan terus mendoakan kalian. Sebabnya, persahabatan yang kalian dah bawa nyata menyentuh hati-hati kami selama ini.


Kami-- Sayang Johan dan Zizan.

0 comments:

Post a Comment